~ Min hals och jag är inte riktigt överens..

Varför har jag börjat få ont i halsen för!? Tjejmilen är på lördag, det här är inte okej! Jag ser verkligen fram emot helgen, så hoppas inte det här ska behöva förstöra nu.. men får väl knarka halstabletter och stoppa i mig mycket vitaminer och hoppas på att det blir bättre!
Efter en lång och kallt dag i plugget så tyckte jag att jag behövde en rikitg slappkväll framför tv:n. Så efter att övningkört lite med min mor mysade jag ner mig i soffan med några koppar te och digestive-kex, samtidigt som jag kollade på halv åtta hos mig och robinson. Och om jag känner mig rätt så kommer det bli många såna här   te-kvällar nu när hösten är på ingång. Det hör lixom till tycker jag, elr vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0