~ 11:48

Idag står klassfest på schemat, det innebär en galen kväll med sp10b! Vi tyckte det var dags nu, var över ett år sen sist. Dock blir det en hel nykter kväll för mig pga medicinen, men brukar inte ha några problem med att ha kul, så tror inte jag kommer ha tråkigt för det haha.
Just nu håller jag på att titta över vad man ska ha på sig, det är alltid ett problem. Drar direkt hem till emelie och becca när jag slutat, därför måste jag få det klart för mig snart vad jag ska ha med mig. Men börjar 10 över 1 så har ju ett tag till att fundera.
Imorn bitti kl 07:47 tar jag tåget för hälsa på min tjeja i linköping. Planen är julshopping och julmys.
Känns som att helgen kommer bli awsome, med start ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0