~ 23:41

Hoppas ni har haft en riktigt bra och härlig jul!
Det har iaf jag haft! Även fast det har blivit lite utöver det vanliga med skidåkning och annat, så har det ändå varit toppen! För jag har ju iaf fått med det viktigaste: julmat, klappar, tomten, kalle anka, massor av onyttigheter och umgås med nära och kära. För det är väl ungefär vad julen brukar innehålla om jag inte minns helt fel (haha).

Idag fyllde min kära morfar år, så det fira vi med lite skidåkning, tårta, icecart och en mycket god middag på lammet och grisen. Jag måste bara säga det att icecart var bland det roligaste jag har gjort tror jag haha. Det var som gokart fast på is. Det var verkligen skitkul! Så det är nått jag hoppas jag får göra fler gånger.

Men nu ska jag krama kudden, nattinatti!

Lite bilder från min jul och från andra bravander här uppe i sälen kommer så fort som möjligt, för en sak som är säker är att min kamera inte har/kommer missa ett enda ögonblick av den här veckan..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0