~ En försmak av julafton

Blev en liten minijul med farmor och farfar idag. Eftersom vi åker bort till sälen över jul så var vi tvungna att fira lite med dom oxå innan vi åker. Så det blev att äta julens första julbord och öppna lite klappar. Vi passade på att ge julklapparna inom familjen på samma gång. Är ju kanske lite onödigt att släpa på dom hela vägen upp till sälen och tillbaka, vi gjorde därför ett smart drag och tog det idag. Jag kan säga att mina julklappar var toppen! Fick en bakbok som jag önskat mig, en helårs prenumeration på elle, ett objektiv (som jag hade bestält själv haha) och kung fu panda 1 & 2 av min kära syster. Så jag är mer än nöjd!


De gömde sig bra klappar under granen..                  Nytt objektiv, de gillas!

Helt underbart söta recept, det blir att baka mycket efter jul tror jag

Kung fu panda, man kan jag bara älska den gulliga och knubbiga pandan!

Fjärde advent var det ju oxå, därför fick vi tända det fjärde och sista ljuset, vilket innbär att det snart är julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0