~ 22:36

Skapligt fin helg jag har haft! Spenderat både lördag och söndag i linköping med den bästaste bruden. Blivit shopping av julklappar och annat gott gott. Så nu kan jag pricka av några från julklappslistan, känns skönt! Igår va det linköping city som gällde och idag blev det en trip till mysiga gamla linköping.
Och eftersom det var andra advent idag så fick vi oxå tända det andra ljuset, mys! Ännu en vecka närmare jul. Jullista har såklart gått på repeat hela helgen så nu julkänslan har börjat sätta sig, nu väntar vi bara på snön!

Jag kan ju passa på att säga att fredagens bilder kommer imorn!


Om ni undrar vad det är för högar på bilderna till höger så är det vårt homemade godis, riktiga mästerverk alltså haha.

När vi pratar om dom gulliga shortsen så säger jag precis som du min älskade vän: det är bara äkta eliter som har matchande shorts!

Kommentarer
Postat av: mathilda

<3<3<3

2011-12-08 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0