~ Gröna sköna västervik?

Efter ett antal timmar i bilen så är jag nu hemma till gröna gräsmattor, regn och några grader varmare i luften. Ingen riktigt december känsla måste jag ta och erkänna.

Veckan bland snö och skidbackar gick som vanligt väldigt fort. Men en sak som är säker är att det har varit toppen! Snöigt och isigt var det, mest isigt skulla jag nog säga. För is fanns det hur mycket som helst. I backen, på vägen, i princip överallt. Att gå utanför dörren va på egen risk, med vanliga skor på fötterna visste man inte vart det kunde sluta (Det hade nog vart bra med skridskor haha). Det var som att gå ut på en isbana, väldigt halt! Men jag höll mig på benen iaf och klarade mig utan brutna ben och armar, och det är jag glad för!

Veckan har vart fullspäckad med roligheter och äventyr och jag hade inte haft något emot att stanna en veckan till!
Men efter ett nytt äventyr väntar ett annat, på lördag är det nyår och det ska firas!!
Eller vad säger ni?

några bilder..

-kevin i skidbacken-
-syrran-

-knäppte en bild bland träden-

-icecart-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0