~ Nyårsklänning - check

När jag öppnade brevlådan idag hitta jag ett paket, och det var precis det paketet jag har längtat efter, nämligen min nyårsklänning! Ivrig som jag var slet jag upp paketen och jag kan säga att den var super snygg! Det är ju svårt när man beställer från nätet, man har ju ingen aning om hur den ser ut in real life och inte hur den sitter osv. Men jag hade turen med mig, den var både snygg och satt perfekt. Happy face! Så nu är jag en glad tjeja som kan hänga in klänningen i garderoben med ett leende. Jag kan oxå och pricka av nyårsklänning från listan, nu är det bara ett par snygga skor som fattas och lite annat smått och gott.
Jag får ju inte glömma min andra klänning oxå. För jag var ju faktiskt och hämtade en annan klänning från hm idag. Hade beställt en svart och en guld, men den svarta var tyvärr lite sen och kommer inte förrän i slutet av den här månaden. Men jag ska nog klara mig ändå hihi. Men min guldklänning fick precis som min nyårsklänning, en plats i min garderoben.


 Färg- och paljettbomb skulle man nog kunna säga. En sak som är säker: jag kommer ju synas iaf haha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0