~ 1:a oktober

Nu är vi i oktober redan, tiden går så himla fort! Men när man gick ut idag känneds det inte som en oktober-dag, utan mer som en sommardag. Jag hade bara en tunn kofta på mig när jag cyklade till stan förut, va ju jätte varmt och skönt. Värmen verkar inte riktigt kunna bestämma sig, för några veckor sen var det ju jätte kallt, med bara några plus och nu står termometern på 18-20 grader. Måste säga att det känns lite skummt, men hellre värme än kyla.
Dagens fika blev inne på café kannan. Den här gången valde jag faktiskt något annat än deras kladdkaka, den är så himla god så brukar alltid välja den haha. Men idag tog jag steget och valde ist en blåbär- och hallonpaj med vaniljsås, den var jätte god den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0