~ 23:39

Som sagt, vädret var inte så upplyftande. Det blev helt enkelt varma mackor och tv resten av kvällen. Hamnade framför fotbollsmatchen sverige-finland. 2-1 till sverige, bra jobbat! Sedan blev det idol, andra programmet jag ser i år tror jag haha. Fanns faktiskt några jag tyckte va riktigt bra, fast kommer inte riktigt ihåg namnen. Glömde kolla på vem som åkte ut, får ta och göra det. Började kolla på nån film, fast den var rätt seg så jag gav upp efter ett tag. Känner mig rätt så trött också, är man typ alltid på fredags kvällar iofs. Blir att kolla upp de där med idol, sen tror jag nog att jag ska krypa ner i min säng och lägga mig tidigt, även fast det är fredag. Är man trött så är man.
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0