~ Flyttlåda x 4

Ja, då var jag redo för att flytta!
Haha nä då, det har jag inte planerat att göra en på ett tag. Man när vi packade upp alla grejer till "de nya köket" insåg vi, eller min mor och far rättare sagt, att vi inte kunde behålla allt. Så då hade jag turen att jag kunde få lite grejer, eller mycket kanske man ska säga. Fyllde fyra flyttkartonger med allt möjligt haha. Så det kan vara en bra start när jag väl flyttar sen. Ärligt talat så tror jag att jag skulle klara mig med dom här grejerna i mitt kök, iaf till en början. Hur modernt och så det är kan väl disskuteras haha. Men det är skönt att veta att jag har lite saker iaf, även om man kommer köpa en hel del nytt ändå. Men man brukar ju inte precis ha ett överflöd av pengar. Så det här är helt klart toppen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0