~ Linköping

Det blev en heldag i linköping för oss. Vi va väl uppe efter 10 nån gång, sedan började shoppingen med en gång haha. Tog med mig syster min in på ikano, medan mamma och pappa drog igenom ikea. Vi hann med många timmars shopping och även fika och lunch. Lunchen blev tsm med våra päron inne på ikea, och det blev som vanligt köttbullar. Är det bara jag eller äter man alltid köttbullar när man är på ikea?
När det gäller shoppingen så köpte jag en hel del nytt, blev tre tröjor, skor och massa smycken. Gjorde av med 1500 tror jag haha. Men det var inte så farligt ändå, va lite rabatt på vissa grejer, så där sparade jag några kronor iaf. Runt halv 6 så packade vi oss in i bilen igen och åkte hem. Då känndes det verkligen att man hade shoppat en heldag, man blir ju rätt så trött haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0