~ Lördag kväll

Känner mig helt proppmätt efter först en kycklingpaj och sedan en blåbär och hallonkaka. Min mor och far har sina kompisar på besök, så hade turen med extra god lördagsmat och mumsig efterrätt.
Tidigare idag invigde jag subway med familjen, tog en fullkornsmacka med kyckling, grönsaker och vitlöksås, och jag får ju inte glömma den goda kakan haha. Tycker det är perfekt att dom har kommit till stan, det är så himla gott och enkelt. Dock så är det ju inte det billigaste stället att äta på, men nån gång ibland funkar det.
Annars har jag inte gjort så mycket, har blivit en lugn lördag hemma. Från början var det tänkt att träffa alex, men vi var båda trötta och hade mycket att göra, så den bruden får jag träffa en annan dag. Var duktig och tog tag i mitt plugg istället. Fick bli som en uppvärming för morgondagen, för imorn hade jag tänkt en plugg-dag, annars kommer jag aldrig hinna klart med allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0