~ Övningskörning

Har precis kommit hem från en timmes övningkörning med min mor. Det börjar gå riktigt bra nu faktiskt, och kul är det oxå! Det är så skönt nu när det bara går bättre och bättre, i början kände man bara " jag kommer aldrig kunna lära mig de här!!" men det har släppt nu som tur är. Ska snart skriva in mig på körskolan oxå, så man kan börja plugga på teori och ta nån lektion och så. Det värsta är ju bara att det är så himla dyrt, 2200 bara för att skriva in sig och få teoriboken! (tror jag det var iaf) Det tycker jag är för mycket pengar. Men körtkort är ju dyrt tyvärr, men ändå något man måste ha. Jag bara längtar tills man står där med kortet i handen och får ut och köra helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0