~ Ullared hade inte varit fel

Hur känns det inte att sitta hemma, när min mor är i ullared och shoppar järnet? Lite surt måste jag säga, hade gärna följt med och fightas med alla tanter och kundvagnar haha. För det är ju lite så det är, vissa är ju helt galna haha.
Får hoppas på att mamma kan komma hem med något roligt till mig, nu när jag inte kunnde följa med. Fast om jag ska va helt ärlig så vet redan lite som hon har köpt, så hon kommer inte komma hem helt tommhänt iaf. (Fast det tror jag iofs inte nån gör om man varit i ullared) Och mamma ska ju stanna i två dar också, tillsammans med mormor, så dom hinner nog spendera en hel del pengar, iaf om jag känner mamma rätt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0