~ Gymnasiefest..

..hmm det var nog både första och sista gången tror jag. När vi kom dit efter tio var det inte en enda person på dansgolvet, så jag bara tänkte " vad är det här, har jag betalt 120 spänn för det här!?" Men efter ett tag så började fler folk att komma som tur var, så man kan väl säga att dansgolvet fylldes sakta men säkert. Jag kan väl inte klaga för mycket på att jag inte hade kul, för det hade jag! Men frågan är om det var värt pengarna?
Vår kväll avslutades lite tidigare än planerat, så de blev ett käk på åmans, sedan drog vi hem. Jag fick med mig nathalie som nattgäst, vi konstaterade att kvällen var helt okej, men som sagt, det fick nog bli en engångs grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0