~ 22:49

Har tillbringat största delen av dagen i köket tillsammans med min mor. Vi har tagit upp lådor ur källaren, packat upp i köket, packat ner lite till mig och rensat ur en hel del. Jag säger bara shit vad saker vi har! helt sjukt haha. Annars är köket i princip klart, det är bara lite små detaljer kvar, som belysning, kontakter och lite annat. Det blir så himla snyggt! Och det är ju mycket större, innan känndes det som man stog på varann när man var två där samtidigt, men dom problemen är borta iaf. Nu ska man bara lära sig att använda hällen, micron och ugnen, det är inte helt lätt kan jag lova haha.
Avslutade dagen med att baka efterlängtade scones, för det vet jag inte hur länge jag har varit sugen på. Så det blev nybakade scones och gott te framför tv:n, mycket gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0