~ It´s cold around me

Usch vad kallt det är! Har verkligen frysit hela dan. Det känndes nästan som om man klev upp i en frysbox imorse haha. Men nu har jag äntligen fått pappa att sätta på värmen, så det blir förhoppningsvis lite varmare.
Man vill ju helst slippa att gå ut också, jag stannar gärna inomhus känner jag. Blåsten och kylan känns inte så frestande. Och man får väl hoppas att vi slipper undan snön iaf, hörde att det kommit runt en dm snö lite längre upp i sverige, vill inte ha! Visst jag kan hålla med om att det är mysigt med snö, men det räcker gott och väl om det bara vore snö över jul och nyår, och i skidbacken förstås! Förra vintern va verkligen inte kul, det va ju snö i flera månader. Känndes det som iaf. Men men vi får väl hoppas på att hösten sitter i ett tag till, innan vintern kommer.

Lite snöiga bilder från i vintras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0