~ En ny termin väntar

Slutet på ännu en vecka. Imorn börjar vårterminen med nytt schema och några nya ämnen. Känns lite jobbigt att man ska lära sig alla nya tider nu när man precis har lärt sig dom gamla haha. (Men det ska jag nog klara av tror jag). Det första som händer imorn är att jag ska ge mig på rättskunskap, som verkar vara en väldigt bra kurs, så får hoppas att det stämmer!

Efter en riktig toppen kväll igår så har jag bara slappat och inte gjort något vettigt alls idag haha. Men det är rätt skönt det med måste jag säga. Känner vilken liten latmask jag har blivit, känns som om jag alltid pratar om att jag har slappat och inte gjort så mycket haha. Men men, får försöka bli ändring på det. Förhoppningsvis så kan jag börja träna ordentligt i slutet på veckan, och då blir jag förhoppningsvis fit for fight igen! (eller?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0