~ Livet leker

I måndags var jag i norrköping och shoppade så de bara sjöng om 'et. Fick med mig massa fina kläder, skor och väskor hem. Så nu är det rätt så tomt på kontot. Men eftersom man lyckligtvis har ett jobb så belönas jag därför med lite lön nästa vecka. Vilket känns helt underbart! Blir väl dock inte så mycket eftersom jag bara jobbade några dar i juni. Men de är ändå nått.
 
Imorgon drar en av vad jag skulle kalla sommarens höjdpunkter igång, vis! Vilket innebär tre härliga kvällar med massa folk. Hoppas det kan bli lyckat, men som det känns just nu så kan det inte bli annat!
 
En annan sak som kommer bli min absolut största höjdpunkt i sommar är emmabodafestivalen!! Bokade precis biljetterna, så ni kan ju bara gissa vem som kommer sitta med ett stort leende resten av den här dagen.. jag jag jag!!
 
Så känns som livet är jävligt bra just nu! 
Ha en fortsatt bra sommar allihop, så får jag se nästa gång jag tittar in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0