~ Biggest loser sverige

Har nyss sätt finalen av biggest loser. Vilka människor det finns, helt sjukt! Jag förstår inte hur man kan gå ner så mycket som 79 kilo, som vinnaren gjorde, det är grymt. Vilken kämparglöd att inte ge upp. Att väga så mycket som dom gör och lyckas gå ner så himla mycket, jag är så förvånad att de går! Jag tror det är omöjligt att förstå deras känsla att gå upp på vågen och inse att man nästan har gått ner halva sin kroppsvikt. Vilken prestation! Jag är så imponerad att man klarar av det och att man ens har självfortroende att ställa upp och vågar ta steget och ändra sin vardag. Självklart är det mycket stöd från andra, men ändå. Det är dom som är där, det är dom som kämpar och det är dom som når ett resultat. Jag var bara tvungen att skriva vilka jäkla fighters det finns och att jag är så imponerad! Det visar verkligen på att det aldrig är försent och att allt går bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0