~ Fattigt med inlägg

Ni undrar kanske varför, men det är såhär att jag delar rum med min syster. Eller det är väl snarare hon som delar rum med mig. Och då får man ju tyvärr stå ut med att hon går och lägger sig mycket tidigare än mig. Vilket gör att jag inte kan sitta vid datorn på kvällen som jag burkar. Så där har ni förklaringen varför det är dåligt med uppdateringar. Visst jag kan väl inte bara skylla på det, men dagarna är rätt fullspäckade så det är ju på kvällarna man har tid tyvärr.. Det har iofs inte hänt så mycket de senaste dagarna, livet rullar på som vanligt och man undrar för varje dag som går vart tiden tar vägen.

Nu blir det att mosa upp sig framför tv:n, ha det gött så länge, så får jag se hur många inlägg jag kan lyckas klämma in under den kommande veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0