~ 14:32

Hej på er! Hoppas ni inte tröttnar på mina uppdateringssvackor, som just nu drabbar stora delar av min blogg haha. Får väl dra min vanliga ursäkt och för femteelfte gången säga: ska försöka hinna med så gott jag kan och hitta lite tid då och då. Idag kunde jag iaf hitta en lucka, så ni kan få ta del av lite onödig fakta från gårdagen och dagen haha.

Gårdagen fyllde jag upp med skola, arbetsintervju och en tacokväll med supertrevligt folk hemma hos emelie. Arbetsintervjun var inom äldreomsorgen. Fick komma dit och prata och försöka framstå som en rätt person för arbetet. Jag hoppas jag lyckades och att det räcker till en plats som sommarvikarie, det skulle va grymt!
Framåt kvällen blev det som sagt en tacokväll med massa tacos och glada människor! 

Idag står det 20-års fest på planeringen. Som emelies respektive (haha) blev jag medbjuden till en kväll som jag tror kommer innehålla mycket roligheter. O det kan man ju inte tacka nej till, eller hur?! Så ikväll kör vi! Tror det kmr bli awsome!
Ska återvända hem till emelie lite senare för att piffa och fixa lite. Nu sitter jag här nyduschad och försöker klura ut vad jag ska ha på mig. Inte lätt kan jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0