~ My weekend

Hej på er, hoppas ni haft en bra helg! Själv har jag mest njutigt av det fina vädret, men ockås gjort annat trevligt, så har inte riktigt haft tillfälle att sätta mig vid datorn. Men nu sitter jag här. Tänkte dra en liten kort sammanfattning av vad jag har hittat på under min lördag och söndag. Jag kan ju i och försig börja med att berätta om fredagskvällen, vi var ju som sagt på 18-års fest. Hade en jätterolig kväll med många människor, inget nytt folk tror jag, men många som man inte sett på länge, eller pratat med snarare, så det var kul! Men det var ju också många kändisar som gjorde kvällen till toppenkväll.
Om jag ska fortsätta på min lördag. Jag var ju då lite smått sliten när jag klev upp ur sängen på morgonen, men det var inte så farligt faktiskt. Lite lagom sådär. Jag spenderade väl den största delen av min dag ute i solen, med förhoppning om att få lite färg ..tror inte jag lyckades så bra dock haha. Men det var härligt att bara va ute. Framåt kvällen blev det massa godis och film med familjen, mysig lördag helt enkelt.
Dagen idag har jag ägnat åt naturkunskap, känndes som det behövdes med tanke på provet som väntar på tisdag. Jag hann också med ett träningspass i bassängen, känndes bra att röra lite på fläsket haha.
Ja det var min helg det, måndag imorn, bara två veckor till lovet, gött!
några härligt suddiga mobilbilder från en solig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0