~ 14:47

Det är sjukt vad helgerna går fort, redan söndag. Min lördagskväll var toppen måste jag säga. Var först på min systers dansuppvisning nere på bryggaren. Sedan hamnade jag hemma hos fille på 18-års fest, det var väldigt trevligt. Synd bara att man inte är riktigt 18 än eftersom alla (nästan iaf) drog till palle. Men vi lyckades med en bra avslutning på kvällen ändå, hemma i emelies lägenhet (förstås haha).
.
Nu sitter jag här hemma igen, hade planerat att åka hem tidigt, men varför stressa kännde jag. Planer är bara onödiga, det är bättre att ta det som det kommer. Målet med dagen är att få nått gjort inför idrottsprovet imorn, så nu ska jag ta tag i mitt och börja läsa lite. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0