~ 31 maj 2012 - del 2

Jag tänkte bara ta mig en snabb visit här och säga att jag har haft en underbar 18-års dag! Efter min fotmassage och toppen frukost imorse åkte jag till skolan och gjorde muntligt np i engelska. Sedan drog jag mig hemåt igen för att fixa och dona inför släktmiddagen. Så klockan fyra kom släkten, eller en del av den (mormor och morfar, farmor och farfar). Och som en suprise på det dök mina fina tjejer johanna och josse upp och gav mig tårta, bakelser och 18 hg godis! Ni är grymma tjejer♥ Så jag fick både några extra gäster och några extra presenter, det är alltid härligt. Nu är min mage både fullproppad med en god buffé, god tårta och gott godis. Som sagt, dagen har varit toppen! Nu är de det roligaste kvar i helgen, fest och krogen!

Bilder från dagen dyker kanske upp imorgon eller under helgen, för nu ska jag njuta av den sista delen av min födelsedag! Vi ses hörni, ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0