~ Fullspäckad dag

Har varit full upp hela dan idag. Som ni säkert har läst redan så hade jag min första körlektion idag. Det gick faktiskt ganska bra för att vara första gången. Jag körde inte över någon och bilen var hel när vi kom tillbaka haha. Det var ju lite speciellt att köra en annan bil, men det gick ändå. Och det som är bäst är att man klart och tydligt får veta vad man ska göra och varför. Så nu är sju till körletioner inbokade, får vi se hur det går.
Dagen fortsatte sedan men skola, såklart. Där gick det i ett, enda fram till klockan fyra. Sen var det bara hem en snabbsväng och sedan vidare till claséns bil för en garage lektion. Väl hemma igen blev det lite pluggande till np:t imorn, engelska usch..
Men nu äntligen ska jag slänga mig i soffan, det känns skönt kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0