~ Haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt folk som oss..

Har man väldigt bra fantasi eller är man bara lite speciell om man kommer på att putsa en spegel och en byrå med en nagelfil? Måste va bra fantasi va? haha. Emelie och jag fick för oss den geniala idén om att måla om hennes spegel och byrå. Så istället för lite sandpapper så gav vi oss på nagelfilen, och det gick lika bra det kan jag säga haha. Möblerna fick sedan lite blå och vit färg, riktgit söta faktiskt. Men vi höll nog på i runt en halvtimme innan vi fick upp spegeln på väggen, sen insåg vi att den blivit en aning sne. Då slet jag fram lite silvertejp och satte på baksidan, höll bara ett tag tyvärr, sen åkte den ner. Men men inga sura miner här inte, man får ta itu med problemet efter dom kommer. Tillslut fick den ta plats på den söta lilla byrån. Det blev iaf ett mycket bra resultat. För vi om några ska väl lyckas med resultatet, händiga brudar med mycket fantasi och energi.
Så är det nån annan som vill ha hjälp med att piffa upp möblerna med lite färg så slå en pling haha.
Nä nu ska jag allt sluta upp med mitt flummiga jag och gå och lägga mig, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0