~ Påtal om rabarber

Blev av någon konstig anledning bara sugen på rabarberkräm när jag låg ute och solade. Bara sådär haha. Vi har ju faktiskt ett hörn med rabarber i trädgården så jag tror det var dom som gjorde det haha. Så jag slet av några rabarber och gick in och fixade lite kräm med rabarber (såklart) och äpple. Blev väldigt gott faktiskt. Vet inte när jag gjorde kräm sist, men idag hände det haha!

Viktigt meddelande!:
Imorn förmiddag väntar min första körlektion, så jag kan ju passa på att varna er om att jag kommer sitta bakom ratten mellan halv 10 och halv 11. Vill ni inte ta några risker: stanna inomhus!
Haha nädå, får hoppas på att det går bra och att jag inte kör över någon/något. Börjar bli lite smått nervös, men det ska nog gå bra. Hoppas jag.. haha
.
Men nu ska jag sova iaf, så att jag är pigg nog att bromsa för alla förbipasserande imorn, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0