~ Spontantrip till linköping

Vi tog en snabbsväng till linköping förut. Jag behövde byta ett par shorts som jag köpte förre gången jag var där. Dom flesta har väl säkert hört historien om dom haha. Men för er som inte har det så vart det alltså så att jag köpte ett par shorts på gina. Jag provade ett par i provhytten som satt helt perfekt, men sen bytte jag bara shorts för dom var lite för trasiga (det var slitna shorts). Jag tog i samma storlek och allt. Men när jag kom hem var dom jättestora och satt inte alls bra. Typiskt alltså.. Så det är de jag har fixat idag, ett par shorts som sitter bra. Så nu kan jag vara glad över det iaf. Jag köpte också med mig en bikini hem. Har letat överallt men inte hittat nått. Men så hittade jag en på hm. Hade ett presentkort på 100 kr ockå, så det var lika bra att slå till på ett köp.
Dagens inköp blev alltså en bikini och ett par bytta shorts, nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0