~ 23:46

Idag har jag hållt på och grejat i mitt rum hela dan. Shoppade ju lite nytt i linköping. Så nu har jag möblerat om, bytt lite möbler och piffat lite. Det blev riktgit bra, är nöjd!
.
Har ju inte nämt nått om gårdagen, vet inte om det är någon idé för den delen haha. Trodde för att ögonblick att valborg skulle bli awsome. Men det blev mindre awsome när vi insåg att alla som fyllt 18 drog till palle, och där stog vi kvar ..utan fest. Känndes som vi var dom enda i hela stan som inte kom in. Med andra ord så var kvällen inget vidare. Känndes som det aldrig riktigt började. Visst jag ska väl inte bara sitta här och vara en surmupp, men det är sant haha.
Men men, det kan ju inte bli lyckat varje gång. Jag får väl iaf ta och säga att det var trevligt att träffa lite trevliga människor en stund. Det bästa var väl egentligen stunderna hemma hos emelie, innan och efter, för vi hade kul iaf haha! Hoppas ni har haft en awsome valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0