~ 15:36

Hej mina vänner! Nu är jag tillbaka från min lilla paus. Man kan säga att det varit ganska mycket att göra dom senaste veckorna och så har det varit så underbart väder! Men idag tog jag mig tid till att säga att jag lever iaf haha. Jaa, vad kan jag säga om dom senaste veckorna.. jag har fått sommarjobb på rosavilla, så det känns väldigt bra! Jag har försökt vara ute så mycket som möjligt för att få lite färg i solen, så brännan börjar väl komma fram som tur är. Jag har varit och kollat på balen och alla fina människor (bilder från det kommer). Annars har jag väl umgåtts med trevliga människor, grillat, sett eurovision, ätit glass, badat i poolen hos min kära mormor och morfar, och framförallt njutit av den sommarvärme vi har haft! Det är väl i princip det som hänt. Nu är det full nedräkning till torsdag, för då blir jag 18!!


~Härliga härliga sommar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0