~ Trött på livet

Sitter här med gråten i halsen och ångesten stigande inombords. Fan.. man ska hinna med så mycket och samtidigt kunna prestera och lyckas. Men en sak jag inte förstår är hur?! Hur ska man hinna med allt när det ramlar in fler och fler uppgifter varje dag?! Just nu är jag bara så jävla trött på allt som har med skolan och göra. Pressen och ångesten ökar för varje dag! Är de det som är meningen elr? Tydligen! Man ska må dåligt och känna sig deppad på grund av skolan. Jag vet att många säkert tänker: "Du har valt en sånt program, så klaga inte". Men saken är den att även om man går samhäll för att man vill lära sig något och lyckas med betygen, så betyder det inte att vi inte har någon gräns när det säger stopp. Jag har nått den gränsen för ett tag sen och nu är det verkligen i botten, orkar verkligen inte mer!
we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0