~ 24 hours a day is not enough..

Tid.. jag vet inte riktigt vad som hände? Skola, pluggande till mitt efterlängtade körkort, saker att fixa hit och dit och.. ja, tidsbrist helt enkelt.. kanske lite lathet också.. Men nu, nu har jag bestämt mig för att visa mig lite oftare här än en gång på två - tre månader. 
 
Så, vad har hänt sen jag var här sist? Körkort (!!!!!!!!) och det vanliga med skola, familj, vänner och festande. Men det jag framförallt kan konstatera är väl att höstmörkret och höstkylan verkligen börjar hitta fram nu. Skulle vara dags för en varmare jacka, lite härliga höstkläder och några snygga höstskor. Finns hur mycket som helst, men det som fattas är ju tyvärr pengarna. Sorligt men sant. Men bara för man inte har pengar så betyder det ju inte att man inte kan titta och hitta sina favoriter. Jackor finns det i mängder, frågan är vilken man vill ha och vilken man har råd att köpa. Har hittat några som jag skulle kunna tänka mig och som inte är allt för dyra..
                                                          H&M - Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0