~ June 14, 2013 ♥

"För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeenten, fy faan vad vi är braa!!"
 
Den ramsan går fortfarande i huvudet på mig. Den och många många fler ramsor ekade i stan under studentdagen. Så härligt och en sån underbar känsla! Att få springa ut från skolan var obeskrivligt! Så länge som man har väntat på just den där dagen. När man stog där bakom dörrarna var man både nervös, förvantansfull och glad och när dörren öppnades möttes man av både lycka, glädje och tårar. Jag försökte hålla tårarna inne, men lyckades inte. Det var så mycket blandade känslor, men självklart helt underbart! Känslan var helt obeskrivlig och jag tror nästan aldrig att jag kommer kunna sätta ord på hur jag kände just då. 
Men det var inte bara utspringet som gjorde min dag till något speciellt, kortegen med flaken var minst lika roligt. Att få skrika och känna sig fri var grymt! Äntligen var man klar med allt!! Studentfesten hemma var också helt underbar och jag är så glad över alla presenter och över all uppvakning jag fått av alla. Studenten firades natten lång och jag är sjukt nöjd över min studentdag! 
 
Jag kan utan tvekan säga att studentdagen är en av de bästa dagarna i mitt liv!!
Tack sp10b för tre lite jobbiga, ibland konstiga och mycket roliga år!
Och tack till alla som var med och gjorde min studentdag till ett minne för livet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0