~ Fuck, it's monday tomorrow..

Måndagsångesten börjar sakta men säkert krypa sig fram. Helgen går så himla fort! Veckorna också för den delen. Har iaf haft en väldigt bra helg. Började med att träffa mathilda i fredags, har inte träffat henne på hur länge som helst. Så det var inget annat än trevligt.
Lördagen startade jag med ett hårt träningspass, följt av en god lunch på stan med johannna. Blev en sallad på hörnet och även en liten runda i butikerna. Precis vad som behövs en lördag. På kvällen firade vi alice lite extra, innan det blev utgång. En roligt och fatfylld kväll! Idag har jag kännt mig lite tröttare, men det är väl kanske inte så konstigt hehe. Men har ändå varit uppe och haft mina simgrupper i simhallen som vanligt.
Nu sitter jag här med en kopp te och väntar till klockan ska bli 9, tänkte börja titta på den nya serien "the following", så hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0