~ The only way to finish is to start

Imorgon förmiddag väntar veckans, kanske månadens största utmaning; vasaloppsspinning! Från klockan 08.00 kommer jag sitta redo på spinningcykeln och ha ungefär fyra timmars cykling framför mig! Dumt kanske många tycker, men jag tror det kommer bli riktigt roligt. Vi kommer ha tre instruktörer på plats och va ungefär 30 träningssugna personer i salen. Det kommer dessutom vara musik och även storbilds tv över vasaloppet, så vi kan följa alla åkare. Det roliga med det här är att vi inte är i mål förrän den första går över mållinjen i det rätta vasaloppet. Så allt hänger på skidåkarna, får hoppas dom åker fort imorgon! Jag ser iaf fram emot morgondagen och hoppas på att det kommer bli fyra roliga timmar på cykeln. Det kommer nog bli tufft, men jag är helt säker på att det kommer va roligt också, det är alltid kul med utmaningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0